Na szczegółowe konsultacje, mające na celu pomoc w wypełnieniu wniosku o dofinansowanie, należy zabrać ze sobą następujące dokumenty i informacje:
- adres email – potrzebny do założenia konta na Portalu Beneficjenta
- Dane właściciela i współwłaścicieli (o ile występują) nieruchomości (wnioskodawcy): Imię i nazwisko, pesel, nr telefonu, adres zamieszkania, W przypadku występowania kilku współwłaścicieli należy przedstawić ich dane: imię i nazwisko oraz adres.
- Dowód osobisty Wnioskodawcy – w przypadku pozostawiania w związku małżeńskim należy również przedstawić dane współmałżonka: imię i nazwisko, PESEL i adres zamieszania.
- Nr księgi wieczystej (trójczłonowy) oraz nr działki, na której znajduje się budynek,
- Rok wystąpienia o zgodę na budowę/ rok zgłoszenia budowy
- Powierzchnia całkowita budynku,
- Akt własności lokalu lub budynku,
- Dochód wnioskodawcy za 2020 rok wraz z wskazaniem podstawy (PIT, działalność gospodarcza, gospodarstwo rolne, itp.);
- Nr konta bankowego Wnioskodawcy, na który ma zostać przekazana dotacja,
- Zakres planowanej inwestycji
- Powierzchnia użytkowa przeznaczona na działalność gospodarczą (o ile jest prowadzona w budynku)
- Powierzchnia przegród ścian, stropów (w przypadku wniosku o ich docieplenie)
- Powierzchnia stolarki okiennej i drzwiowej (w przypadku wniosku o ich wymianę)